Pre plnú funkčnosť týchto stránok je nutné povoliť JavaScript.

Kontaktujte nás

Ako vám môžeme pomôcť?

Neváhajte - sme tu pre vás, aby sme odpovedali na všetky vaše otázky! Prezrite si naše často kladené otázky alebo sa obráťte na našu priateľskú zákaznícku samoobsluhu Lenku.

Často kladené otázky
Aký je rozdiel medzi plátnom na ráme a plátnom bez rámu a bez rámu?

Pri objednávaní sady si môžete vybrať z dvoch variant - bez rámu a s rámom. Napríklad po vyhotovení obrazu ho ale predsa len budete chcieť mať v ráme. Preto je lepšie nechať si ho profesionálne napnúť od nás. Lepšie sa maľuje na napnuté plátno. Viac informácií nájdete na stránke Rámovanie.

Aké sú rozmery obrazov?

V našom e-shope v súčasnosti ponúkame tieto rozmery v centimetroch: 40x50 a 80x100. Ďalšie rozmery pre vás pripravujeme.

Aká je priemerná doba dodania?

Priemerná doba doručenia je 2-5 pracovných dní. Záleží na tom, či je plátno skladom. Obraz podľa vlastnej fotografie má dlhšiu dodaciu lehotu kvôli grafickému spracovaniu na mieru.

Obsahuje balenie všetko, čo potrebujem?

Áno. V balíku nájdete všetko, čo k tvorbe potrebujete. Ponúkame však aj rôzne príslušenstvo, ktoré nájdete v sekcii príslušenstvo TU.

V balení vám niečo chýba

Je nám veľmi ľúto, ak vaša objednávka dorazila nekompletná. V prípade, že vám v objednávke niečo chýba, kontaktujte nás prostredníctvom samoobsluhy nižšie, kde vyberte možnosť 08. Reklamácie. Naša samoobsluha vás prevedie celým reklamačným procesom. Urobíme maximum pre to, aby bola vaša reklamácia vybavená čo najskôr.

Je možné odstúpiť od zmluvy?

Od zmluvy môžete odstúpiť a tovar vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Odstúpiť od zmluvy môžete len u obrazov z klasickej ponuky. Obraz podľa vašej vlastnej fotografie je personalizovaný na mieru, preto tento tovar nie je možné vrátiť. Všetky pokyny na vrátenie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe nižšie, pod 09. Vrátenie tovaru.

Farby sa líšia od predlohy

Predloha je len orientačná. Farby na predlohe nemusia zodpovedať farbám na obraze. Farby atramentu na papieri sa môžu odlišovať od farieb akrylu na plátne. Presnejšiu predlohu nájdete na našej webovej stránke v detaile každého produktu, kde si ju môžete stiahnuť.

Pozrite si všetky otázky v FAQ
Máte ďalšie otázky? Zachráni vás naša zákaznícka samoobsluha.

Naša Lenka vám ochotne a rada zodpovie všetky vaše otázky v priebehu len pár sekúnd! Len, prosím, žiadne maškrty, už ich mala až až.

Aby boli konverzácie čo najefektívnejšie, pripravte si prosím všetky potrebné informácie ešte pred tým, ako začnete s Lenkou komunikovať.
01. Stav Objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Skontrolujte stav objednávky
02. Potvrdenie objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Čislo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Získajte potvrdenie objednávky
03. Dotaz na platbu

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • Informácie o platbe
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Informácie o platbe
04. Stiahnutie faktury

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Stiahnuť fakturu
05. Zmena doručovacích údajov

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • Nové doručovacie údaje
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Zmena doručovacích údajov
06. Objednávka cez telefón

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaše telefónne číslo
  • Vaša e-mailová adresa
  • Doručovacia adresa
  • Kódy/názvy produktov, ktoré si prajete objednať
Objednať telefonicky
07. Storno objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Zrušiť objednávku
08. Reklamace

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Fotografie reklamovaného tovaru
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Reklamovať
09. Vrátenie tovaru

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Odstúpiť od zmluvy
10. Iný dotaz

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo

Ak máte iný dotaz, kliknite na tlačidlo Zadať iný dotaz a opýtajte sa ma na čokoľvek. Rada pomôžem!

Zadať iný dotaz
11. Tip pre nás

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo

Nenašli ste, čo hľadáte? Dajte nám spätnú väzbu.

Poskytnúť spätnú väzbu
Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu

Neváhajte nás kontaktovať. Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pomôcť vám od pondelka do piatku od 9.00 do 15.00.
Pošlite nám e-mail a my urobíme všetko pre to, aby sme váš požiadavok spracovali čo najskôr.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Všetky pokyny na podanie reklamácie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe v časti 08. Reklamácie.


Oddelenie reklamácií

(pre zásielky zaslané prostredníctvom Slovenskej pošty)

  • Westlogic s.r.o. ID 22140 , Frogman s.r.o.,
  • P.O.BOX 901,
  • Detašované pracovisko - Sihoť,
  • 911 01 Trenčín
Zuty kancelárie

Sídlo společnosti

  • Westlogic s.r.o. ID 22140 , Frogman s.r.o.,
  • P.O.BOX 901,
  • Detašované pracovisko - Sihoť,
  • 911 01 Trenčín

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave pod spisovou značkou oddiel C, vložka 36070


  • IČO: 28637372
  • DIČ: CZ28637372
  • Číslo účtu:
  • IBAN SK8483300000002401715671
  • BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX