Kontaktujte nás
Neváhajte - sme tu pre vás, aby sme odpovedali na všetky vaše otázky! Prezrite si naše často kladené otázky alebo sa obráťte na našu priateľskú zákaznícku samoobsluhu Lenku.
Aký je rozdiel medzi plátnom na ráme a plátnom bez rámu a bez rámu? |
Pri objednávaní sady si môžete vybrať z dvoch variant - bez rámu a s rámom. Napríklad po vyhotovení obrazu ho ale predsa len budete chcieť mať v ráme. Preto je lepšie nechať si ho profesionálne napnúť od nás. Lepšie sa maľuje na napnuté plátno. Viac informácií nájdete na stránke Rámovanie. |
---|---|
Aké sú rozmery obrazov? |
V našom e-shope v súčasnosti ponúkame tieto rozmery v centimetroch: 40x50 a 80x100. Ďalšie rozmery pre vás pripravujeme. |
Aká je priemerná doba dodania? |
Priemerná doba doručenia je 2-5 pracovných dní. Záleží na tom, či je plátno skladom. Obraz podľa vlastnej fotografie má dlhšiu dodaciu lehotu kvôli grafickému spracovaniu na mieru. |
Obsahuje balenie všetko, čo potrebujem? |
Áno. V balíku nájdete všetko, čo k tvorbe potrebujete. Ponúkame však aj rôzne príslušenstvo, ktoré nájdete v sekcii príslušenstvo TU. |
V balení vám niečo chýba |
Je nám veľmi ľúto, ak vaša objednávka dorazila nekompletná. V prípade, že vám v objednávke niečo chýba, kontaktujte nás prostredníctvom samoobsluhy nižšie, kde vyberte možnosť 08. Reklamácie. Naša samoobsluha vás prevedie celým reklamačným procesom. Urobíme maximum pre to, aby bola vaša reklamácia vybavená čo najskôr. |
Je možné odstúpiť od zmluvy? |
Od zmluvy môžete odstúpiť a tovar vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Odstúpiť od zmluvy môžete len u obrazov z klasickej ponuky. Obraz podľa vašej vlastnej fotografie je personalizovaný na mieru, preto tento tovar nie je možné vrátiť. Všetky pokyny na vrátenie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe nižšie, pod 09. Vrátenie tovaru. |
Farby sa líšia od predlohy |
Predloha je len orientačná. Farby na predlohe nemusia zodpovedať farbám na obraze. Farby atramentu na papieri sa môžu odlišovať od farieb akrylu na plátne. Presnejšiu predlohu nájdete na našej webovej stránke v detaile každého produktu, kde si ju môžete stiahnuť. |
Naša Lenka vám ochotne a rada zodpovie všetky vaše otázky v priebehu len pár sekúnd! Len, prosím, žiadne maškrty, už ich mala až až.
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Čislo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- Informácie o platbe
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- Nové doručovacie údaje
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaše telefónne číslo
- Vaša e-mailová adresa
- Doručovacia adresa
- Kódy/názvy produktov, ktoré si prajete objednať
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
- Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
- Fotografie reklamovaného tovaru
- Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Číslo vašej objednávky
- E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
- Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Pred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaša e-mailová adresa
- Vaše telefónne číslo
Ak máte iný dotaz, kliknite na tlačidlo Zadať iný dotaz a opýtajte sa ma na čokoľvek. Rada pomôžem!
Zadať iný dotazPred zahájením komunikácie si pripravte:
- Vaša e-mailová adresa
- Vaše telefónne číslo
Nenašli ste, čo hľadáte? Dajte nám spätnú väzbu.
Poskytnúť spätnú väzbuNeváhajte nás kontaktovať. Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pomôcť vám od pondelka do piatku od 9.00 do 15.00.
Pošlite nám e-mail a my urobíme všetko pre to, aby sme váš požiadavok spracovali čo najskôr.
Všetky pokyny na podanie reklamácie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe v časti 08. Reklamácie.
Oddelenie reklamácií
(pre zásielky zaslané prostredníctvom Slovenskej pošty)
- Westlogic s.r.o. ID 22140 , Frogman s.r.o.,
- P.O.BOX 901,
- Detašované pracovisko - Sihoť,
- 911 01 Trenčín
Sídlo společnosti
- Westlogic s.r.o. ID 22140 , Frogman s.r.o.,
- P.O.BOX 901,
- Detašované pracovisko - Sihoť,
- 911 01 Trenčín
- Telefón: 2 2220 54 78
- E-mail: info@zuty.sk
- Pracovná doba Zuty tímu: od pondelka do piatku od 9.00 do 15.00 hod.
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave pod spisovou značkou oddiel C, vložka 36070
- IČO: 28637372
- DIČ: CZ28637372
- Číslo účtu:
- IBAN SK8483300000002401715671
- BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX