Pre plnú funkčnosť týchto stránok je nutné povoliť JavaScript.

Reklamácie

Nebojte sa, my vám reklamáciu určite znepríjemňovať nebudeme, u nás máte istotu, že sa budeme snažiť o vašu spokojnosť. Pre nás to bude ďalšou spätnou väzbou na to, aby sme naše služby neustále zlepšovali.

reklamace-top Každá reklamácia je pre nás dôležitá, aby sme sa posúvali vpred.

Ak sa predsa len niečo pokazí

Stále sa snažíme na maximum, ale vždy sa niečo môže pokaziť. Veľmi nás mrzí, že sa našlo niečo, s čím ste neboli spokojní

  1. V balení Vám niečo chýba

    V prípade, že chýba farba, štetec, časť rámu, pošlite nám e-mail čo chýba a má byť súčasťou balenia, my Vám obratom pošleme nový kus.

  2. Štetce sa Vám roztrepujú

    Ak sa Vám štetce roztrepujú, stačí ich len šikovne zastrihnúť a môžete pokračovať v maľovaní. Ak sú predsa len poškodené tak, že nepomôže ani zastrihnutie, pošlite nám reklamáciu a my Vám zašleme nové štetce.

    Malířské štětce

  3. Farby sú iné než na predlohe

    Predloha je len orientačná. Farby na predlohe nemusia zodpovedať farebnosti na obraze. Atramentové farby na papieri môžu mať rozdielnu farebnosť oproti akrylovým farbám na plátne. Presnejšiu predlohu nájdete na našich stránkach v detaile každého produktu, kde si ju môžete stiahnuť.

    Jiné barvy na předloze

  4. Farby sú iné než v počítači

    Každý monitor pracuje s inou technológiou a tak farba môže byť naozaj iná. Je teda nutné pozrieť sa na kalibráciu svojho monitoru.

    Jiné barvy v počítači

  5. Čiary sú príliš tenké a čísla nečitateľné

    Ak by boli čiary príliš hrubé a čísla príliš výrazné, nedali by sa premaľovať. Obzvlášť potom u svetlých odtieňov by to mohol byť problém.

    tenké linky

  6. Čiary sa nedajú prekryť

    V prípade, že sa Vám čiary nedajú prekryť farbou, odporúčame 2 a viac vrstiev farby. Bežne ku každému baleniu dávame toľko farby, aby Vám to vyšlo na premaľovanie a perfektné zakrytie všetkých čiar.

    linky nelze překrýt

  7. Potrebujete očíslovanú predlohu

    Keď začnete maľovať, nevidíte už, aké čísla boli pod zamaľovanou plochou a je možné, že tak ľahko stratíte prehľad. Ak chcete to, čo je vytisnuté na plátne, poslať tiež vytisnuté na papieri, neváhajte nás kontaktovať na e-mail info@zuty.sk.

    předloha

  8. Čísla presahujú cez okraj rámu

    Toto nie je chyba. Ak čísla zasahujú cez okraj rámu, je to tam správne, obraz má mať presah.

    čísla za okrajem

  9. Farby príliš rýchlo schnú

    Ak farby rýchlo schnú, tak ich navlhčite, postačí obyčajná voda. Len trošku, nič nepreháňať, nech nestratia farbu. Používame kvalitné akrylové farby, ktoré by vysychať nemali. Ak ich však predsa len niečo zle, napíšte nám a my Vám pošleme nové farby.

    barvy rychle schnou

  10. Farby nevyjdú na celý obraz

    Toto by sa nemalo stať, pretože farby sú zasielané v takom množstve, ktoré na vymaľovanie obrazu má vystačiť. Ak by náhodou k situácii predsa len došlo, stačí sa nám ozvať a obratom Vám pošleme ďalšie farby podľa potreby.

    došly barvy

  11. Zásielka nedorazila v termíne

    V prípade, že sa jedná o obraz podľa vlastnej fotografie, nie je možné presne určiť, kedy zásielka dorazí. Záleží tiež na tom, či bol schválený hneď prvý návrh alebo sme ho museli upravovať. Taktiež nie sme schopní ovplyvniť dopravcov, u ktorých niekedy dôjde k predĺženiu doby doručenia.

  12. Potrebujete vymeniť obraz

    Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy a pošlite nám ho e-mailom spolu so žiadosťou o výmenu obrazu. Formulár nájdete na stiahnutie TU alebo v e-maile s potvrdením objednávky. Obraz následne zašlite na adresu uvedenú nižšie. V prípade, že sa jedná o obraz podľa vlastnej fotografie, nemožno od zmluvy odstúpiť a obraz vymeniť. Podrobnejšie informácie si upresníte so zákazníckym centrom.

S cieľom urýchliť svoju reklamáciu nám, prosím, pošlite:

  1. Číslo objednávky

    Číslo objednávky nájdete na faktúre poslanej na váš e-mail.

  2. Názov produktu

    Napíšte názov produktu, ktorý ste si objednali.

  3. Rozmer produktu

    Napíšte nám, aký rozmer produktu ste si nechali vyrobiť.

  1. Popis poruchy

    Dôkladne opíšte poruchu, ktorá sa začala prejavovať a je dôvodom reklamácie.

  2. Fotografiu produktu

    Vyfoťte produkt a pošlite nám, prosím, fotku s informáciou, čo je na produkte zle.

  3. Ako k problému došlo?

    Skúste opísať, ako k problému došlo.

Formuláre týkajúce sa reklamácie

Stiahnite si taktiež Formulár na uplatnenie reklamácie, vyplňte ho a spoločne s vyššie uvedenými bodmi všetko zašlite na e-mail info@zuty.sk

Vo veci vašej reklamácie vás budeme čo najskôr kontaktovať, a to na kontaktoch uvedených vo vami zaslanom Formulári na uplatnenie reklamácie. Rovnakým spôsobom vás budeme informovať taktiež o priebehu a spôsobe vybavenia reklamácie.

Adresa pre reklamácie

Pre zásilky posielané prostrednictvím Slovenskej pošty:
Westlogic s.r.o.
FROGMAN s.r.o. - ID 22140
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín


Upozornenie

Na Obraz podľa vlastnej fotografie vyrobený na zákazku sa nevzťahuje možnosť vrátenia do 14 dní (pozri obchodné podmienky):

  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy

    5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré bolo upravené podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.

  • Vrátenie peňazí

    5.4. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa čl. 5.2 obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.